maandag 21 januari 2013

E.L.F (eyes lips face)



ELF make up.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die elf kennen. Ondere andere vanuit het buitenland. Maar wat veel (jonge) meisjes niet weten is dat ze ook een Nederlandse webshop hebben!
Met super goedkope producten voor een goede kwaliteit :) Ik heb zelf een poos geleden wat bij de webshop besteld en het beviel me heel erg. Ik heb toen een cadeauset gekocht voor iemand (ze vond het erg leuk trouwens ). Een box die ze helaas nu niet hebben. Ik hoop dat ze nog komen want het is een erg leuk cadeau :)

Maar nu hebben ze ook nog eens sale, tot wel 50%! Al vind ik dat ze nu niet heel veel meer hebben in de sale alle andere producten zijn toch super cheap.

Mijn favorieten (ik heb ze zelf nog niet getest)
1. Oogschaduwpalette met 32 kleuren – lente editie
Oogschaduwpalette met 32 kleuren – lente editie
Verkrijgbaar in warm en cool:
Oogschaduwpalette met 32 kleuren – lente editieOogschaduwpalette met 32 kleuren – lente editie
Warm   #91568                                                        Cool   #91572

€6,00

Ik vind zelf het palette warm er mooier uit zien maar als ik moest kiezen zou ik denk ik toch voor de cool gaan omdat ik die iets zomerse vind.

2.  Contouring Blush & Bronzing Cream
Contouring Blush & Bronzing Cream
Kleur: St. Lucia

€4,00

3. Holiday 4-Piece Nail Polish Set - Limited Edition
Holiday 4-Piece Nail Polish Set - Limited Edition
Het is dan wel een kerstsetje maar ik vind het toch echt practige kleuren!!

€5,00

Kijk snel op: eyeslipsface.nl

XOXO 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten