maandag 16 juli 2012

Essence kleurpigmenten

Hello people,
Vandaag post ik weer eens wat op mijn blog.
En ja het is weer te lang geleden.
Maar er komt iets nieuws van essence..

KLEURPIGMENTEN


En dit is niet nieuw voor  beautyworld...
maar die van essence kan je kopen voor maar €2,49!!
Ik zelf ben erg enthousiast over dit nieuwtje want het lijkt mij gewoon heel erg leuk op je eigen nagellak de kunnen mengen. Je moet dan natuurlijk wel een nail base kopen (€1.79).
De prijzen vallen heel erg mee dus ik ga er zeker een aantal van kopen!
Naast de colour arts nail base komt er ook een eye base en lip base. Deze kosten  ook maar €1.79


Neem een leuke kleur en breng het aan op je lippen, ogen en nagels!
Je kunt de kleuren ook goed mengen!!

Hier een paar soortjes:


Ook al helemaal happy hiervan?
Nog eventjes wachten tot september :(

Lots of love, Judith
girl happy fashion

ps. Je moet er natuurlijk wel gauw bij zij bij de kruidvat want ik vermoet dat heel veel meiden dit willen hebben!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten